• Arkiv

  • Blog Stats

    • 18,478 hits

Min prao vecka på biblioteket i Hovmantorp vecka 43 år 2012.

Min vecka här på biblioteket har varit härligt och super bra. Jag känner redan att jag trivs här🙂

Det har varit mycket jobb, men så är det när man jobbar på ett bibliotek. Det bästa var när det var lugnt och tyst och jag trivs med böcker, även om jag inte läser så mycket så tycker jag ändå att det är roligt.

Det jag har fått göra var att lämna in och låna ut böcker, lägga upp böckerna på hyllorna igen, leta efter böcker och ljudskivor. Så min prao vecka har inte varit så dålig. Det har varit roligt att jobba och lära sig något nytt, som alltid är rolig. Även om man inte förstår allt, men jag tycker att praoen har varit bra och jag kunde det mesta i alla fall och jag förstod vad personalen menade när dom förklarade för mig. // Prao-elev Martina Lindholm.

Kommentera

